Barna hajú lány karakterek #3 ~ Kért

Sziasztok! Tudom eltűntem egy kis ideje de már itt vagyok.. Igazából annyi volt az egész hogy mostanság délig aludtam délután meg mentünk mindenhova.. De itt vagyok és kérésre egy karakteres bejegyzést hoztam. Remélem valamelyik jó lesz:) Úgy tervezem hogy a közeljövőben több karakteres bejegyzés lesz mert abból sosem elég:D
Ha van valami kívánságotok nyugodtan írjátok meg és megpróbálom teljesíteni:*
~Zs

 Emilie Kamp
 Emily Rudd
 Madison Beer
 Vanessa Hudgens
 Layla Chloe
 Lindsay Hansen
 Lisa Tellbe
 Emily Soto
 Ariadna Majewska
 Nina Agdal
 Jasmine Villegas
 Taylor Mangan
 Nastya Shmakova
 Iga Wysocka
 Kelsey Chow
 Caitlin Carver
 Crystal Reed
 Tiffany Alvord
 India Eisley
Jade Casinae
 Fizzy Tomlinson
 Nina Dobrev
 Sara Sampaio
Sarah Hyland

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Free Lines Arrow