Fülhallgató zsinór díszítés - DIY

Hali minden cukipofának^^ Már szerdán fel akartam tenni ezt a posztot csak lásd csodát nem volt net..:D Négy napig az őskorban raboskodtam net nélkül úgy hogy a külvilágról semmit nem tudtam..:D Jó ennyire nem volt gáz..:D Holnap biztos, hogy nem lesz poszt mert nem leszek itthon..

Nagyon nagy örömmel fogadtam hogy 23-an (?!) szeretnétek DIY ötleteket..:3 Úgy gondoltam max. 1-2 szavazat lesz de elképesztő.. Nem győzöm hangsúlyozni mennyire köszönöm az immár 16 követőt(*.*) és a több mint 5000 megtekintést.. Tudom másnak nem sok de több mint 2000 az elmúlt hónapban volt... Még egyszer nagyon szépen köszönöm...♥♥
~Zs
De kezdjük is a DIY részét.. Próbálok olyan ötleteket hozni ami egy átlag embernek nem elérhetetlen és a legtöbb esetben otthon is megtalálja az ehhez kellő kellékeket... Ha meguntad az unalmas egyszínű fülhallgató zsinórodat és szeretnél valami egyedit dobd fel a fülhallgatódat...

Az első módszer hogy megfogod a kedvenc körömlakkjaidat és tetszőlegesen befested a zsinórt.. Akár csíkosra akár egyszínűre fantasztikusan fog kinézni..- Nem tudom mennyi idő után jön le de szerintem nem valami tartós hacsak nem gél lakkot használsz őszintén akkor sem tudom mennyire tartós, nem próbáltam...


A második a jól ismert scooby-doo -legalábbis mi így hívjuk- bármilyen fonalból meglehet csinálni akár bármilyen más csomózási technikával ami neked tetszik, köthetsz rá masnit is ha úgy tartja kedved, formáld saját stílusod szerint a lényeg hogy egyedi lesz...


A harmadik: Szerintem szinte mindenkinek maradt otthon vasalós gyöngye.. Pár éve nagy divat volt hogy mindennap jó néhány formát megcsináltunk.. Miért veszne végleg kárba? Vágd fel ollóval vagy késsel vagy amivel a legkönnyebb és tetszőlegesen fűzd fel a zsinórra. Lehet hogy egy kicsit sok idő de tuti megéri...

Negyedik: Ez igazából nem is annyira díszítés.. De szerintem nagyon praktikus. Folyton összegabalyodik a fülhallgatód zsinórja? Fogj valami erős anyagot és vágj ki valamilyen formát.. (Lehetőleg valami hosszúkásat) Hajtsd félbe hogy a két oldalnak nagyjából hol van a közepe és oda ragassz vagy varrj gombot/patentot/tépőzárat vagy ami összetartja.. Tetszés szerint díszítheted medálokkal, gyöngyökkel, gombokkal, szegecsekkel.. Csak a képzeleted szab határokat...





1 megjegyzés:

Free Lines Arrow