Saját gifek

Sziasztok! Igen régen írtam az elejére... De mindegy is úgyse rám vagytok kíváncsiak:P
Arra kérlek titeket -mivel ezeket a gifeket én csináltam- írjátok meg ha elviszitek.. A többinél nem ragaszkodok hozzá ennyire mert végül is bármely ember megtudja őket találni, de mivel ezeket én csináltam- mármint "vágtam"- szeretném ha visszajeleznétek.
Azt is írjátok meg milyen a minőségük, mert ezt a szerkesztőt most próbáltam ki először.
 Ez volt a hivatalos verzió.
Na már most.. el nem hiszitek.. A blog átlépte a 17000 ezres megtekintés*.* És már 34-en vagyunk.. 1 perc néma csenddel tisztelegjünk előttetek amiért ilyen szuperek vagytok:D Na meg.. Napok óta ilyen 100-250 között van az idetévedők száma.. Wow.. Igaz, hogy hajnali fél egy múlt de feldobódtam:D 
Puszi
~Zs


























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Free Lines Arrow